Monday, February 6, 2012

Pre-Weeding1

Assalamualaikum...

Pre-weeding? Post-weeding? Tapi persoalan nye sekarang sapakah Photographer ke? Hihhihi... Sibuk cari tempat untuk pre weeding tp Photographer nye xde. Di samping memikirkan sapa Photographer aku sibuk gak memikirkan dimanakah lokasi yang menarik untuk photoshoot tu. Antara tempat yang aku fikirkan adalah:

1. Melaka (tempatkan yang banyak meninggalkan kenangan terindah buat kami)
2. Bukit Tinggi (tempat yang dah selalu kami pergi.. Hampir 3 kali kot)
3. Genting Highland (Aku xpernah jejak kaki lagi ke sana)
4. Tepian pantai seperti Teluk Cempedak or Cherating
5. Putrajaya

papa pun keputusan kene tnya encik tunang... :D. Aku pernah offer kawan aku Ikhwan untuk jadi Photographer untuk pre weeding tp aku belum bgtau encik tunang. Hhihihi... So I need to discuss first with Encik Tunang... :p

No comments: