Monday, February 6, 2012

Cuti Thaipusam + Cuti Maulidur Rasul = Kerja



Bismillah...

Ketika blog ni dikarang aku sebenarnya sedang berkhidmat ketika cuti untuk company tersayang. Dalam sibuk2 tetap ada masa nak mencoretkan sepatah kata kat blog ini. Sekarang aku sibuk menyiapkan tugasan orang lain dan menjayakan projek ini dibawah projek Telekom Malaysia (TM). Alhamdulilah dgn bantuan senior aku, maka dapat la aku menyiapkan nya task aku. Hari ni datang semata-mata untuk testing dan membetulkan apa yang error. Sepatutnya hari esok aku AL maka esok boleh la nak tido lebih2 tapi pagi tadi terima sms yang menyatakan aku perlu ke Putrajaya untuk menjayakan UAT esok. Ish abis la rancangan aku untuk ke bank. Ingatkan esok nak p Maybank untuk buat autodebit untuk pinjaman kereta. Erm mintak2 dapat excuse dari PM. Tak sabar nak tunggu PM datang kul 5 petang nnti.



Sebenarnya untuk mengelakkan stress ditempat kije, before p kerja ikhlaskan hati untuk menjalankan amanah majikan supaya gaji yang dapat diberkati. Amin. Pape pun kite mesti la sentiasa SENYUM...

1 comment:

alinaleen said...

senyum, xperlu kata apa-apaaaa..kikiki =P