Sunday, March 28, 2010

Membebel aje....

Kali ni aku saje nak membebel pasal aku balik kuantan baru2 ni...Pas kelas pada hari jumaat bru ni aku terus pergi ke pekeliling tuk blik kuantan..1st time sorang2 nek star and p ke pekeliling... masa tu aku cuba berlagak selamber dan yakin tuk berjalan... kalo kite yakin orang x berani dekat...hahahahaha... dalam hati punya la takut.. selamber wat macam tempat sendiri... sampai berpeluh2....

Nek bas dalam kul 5.45... kalo pertama aku nek bas plusliner... aku masih tak bernasib bek untuk duduk di tingkat atas bas.. Teringin gak nk duduk atas tp selalu mesti duk bawah... mase nak duduk berlaku la kekecohan yang mana satu tempat duduk dimiliki oleh dua tiket... orang kaunter ingt dieorg nak beriba... hahahaha.. dari KL ke kuantan tu jauh gak... aku yang xterlibat ni boleh lak membayangkan bagai mana kalo dieorg beriba sesama sendiri... lenguh peha nak menampung berat orang yang diriba tu... akhir nya dapat disettlekan...

sedang aku syok2 melayan perasaan membayangkan dieorg duk beriba tiba2 datang seorang pakcik mintak sedekah. Terkejut aku... Bengong... aku wat xlayan aku pakcik tu sebab sebelum nek bas ada seorg makcik tu cite dgn aku yang pakcik tu sebenarnya orang kaya, tiap2 malam die menginapkan kat vistana hotel, siang2 mintak sedekah... tambahan pula orang tu bukan rakyat malaysia... ish2 macam2 orang ada di dunia ni... Dak perempuan sebelah aku dah tkut2... dgn selamber aku ckp kat pakcik tu "No Thank", sebab kalo aku ckp "tak mo" die tak faham... hahahaaha...

Petang sabtu bru ni, aku p umah kak ti coz ada majlis sambutan hari jadi anak die yang ke2... Makan bihun sedap, sangt berselera aku makan. Hihihihihi... dalam bab makan memang sume sedap... kat umah kak ti ada anak abang aka... comel sangt... merasa la aku memegangnya. Sekarang dah berani nk pegang baby yang masih kecik. Hihihihhi... bila pegang baby tu terfikir bila la aku nak ada anak sendiri tp xnak sakit n menempuhi saat pantang itu... huhuhuhu boleh xmacam tu??? baby tu ada lesung pipit, dahu lak tajam... kecik aje budak nya. Mak die cite, mula nya nak letak nama Ianul Maisara... pastu ayah nya p pejabat pendaftaran nak daftar nama anak nya... ayah nya boleh lak lupa nak eja Ianul Maisara... Last nya bila mak nya tgk nama anak die Nur Sarah.... Tp ok gak nama nya tu , yang penting nama nya penuh dgn maksud2 yang baik...

No comments: