Monday, March 15, 2010

Demam.... Ujian dari NYA...

Demam...
Entah bila la penyakit demam aku ni datang...
malam td rase nak menangis aje...
dah la tak dapat tido, kesejukan dan teringatkan mak..
Aku ni time sakit or susah bru la teringtkan mak...
Tp aku bukan la seorang anak yang terlalu manja dgn mak...
tp mak yang terlalu manja dgn aku... hahahaha...
seminggu x cal mula ckp x ingtkan die...
I love u so much...

Ari ni aku x p kelas, duk kat umah baring2 basuh baju, chating, sms dll..
dalam demam2 pun masih larat nk basuh baju dan tuala..
kalo demam aku paling xsuka kalo pening kepala...
Sebenarnya aku tak tahu la sejak bila aku ni rabun silau...
kalo terlebih pandang cahaya mula la pening kepala..
mungkin sebab aku dak Sains kom yang sentiasa mengadap laptop dan komputer menyebabkan aku silau...
pasni nak p check mata dan wat spek mata...
entah sesuai or tak kalo aku pakai spek..
macam mn la rupa nya...

pahit tekak la...
nak makan ape ek?
macam2 la penyakit yang timbul kalo dah demam ni...

mungkin ini ujian dari NYA...
aku redha dan pasrah dgn ktentuan NYA...
tp kadang2 dgn datang nya penyakit ni kite akan rasa insaf dgn dosa2 yang pernah kite lakukan...
"Ya ALLAH kau terima la taubat ku"
tp bila dah bertaubat wat lagi...
makin bertambah la dosa kite...
berapa byk la dosa aku kepada NYA..
Aku hanya insan biasa...

No comments: