Thursday, March 11, 2010

Aku Pasrah Atas ApE YanG BeRlaKu...

Assalamualaikum...

Baik la pulak aku di pagi jumaat ni...
hihihihhi....
Nak cite ape ek...
Sebenarnya aku masih sedih xdpt kije lagi
sementara kebanyakkan kawan2 aku dah dpt kije...
Aku sentiasa berdoa semoga aku mendapat pekerjaanyang terbaik untuk diri ini demi menampung perbelanjaan seharian aku....
Sekarang aku terazam ingin menjadi seorg wanita berkerjaya...
Masa sekolah dahulu, azam aku belajar bersungguh adalah untuk
ke menara gading dan aku nak bekerja serta tak nak anak2 aku
melarat jika aku tiada kelulusan untuk bekerja...
sebab dulu kecik2 selalu tgk anak2 orang yang susah...
sapa yang tak sayang kan anak sendiri...



Tapi pada zaman ini aku tak faham kenapa orang sanggup
membuang anak sendiri, mendera anak sendiri..


aku juga impian seorang suami yang penyayang, sukakan kanak2,
bukan jenis panas baran xbertempat, tidak merokok,
boleh memimpin keluarga ke jalan ALLAH, tegas, lagi ape ek...

Taste aku tinggi tp aku bukan la aku bek sangat tp kerana xbek
sangat la aku damba kan seorg suami yang terbaik.

Sekian Terima Kasih...


No comments: