Monday, August 30, 2010

Selamat Pengantin Baru


Selamat Pengantin Baru kepada kawan2 yang akan melangsungkan perkahwinan mereka pada thun ni. Pada 25 September 2010 kawan aku Nor Ilawati Ismail akan melangsungkan perkahwinan nya dan seterusnya diikuti oleh Nur Amira Khalim pada 9 October 2010. Dan pada akhir thun 2010 kawan rapat merangkap jiran aku Nuresmasarwani Ismail akan melangsungkan perkahwinan nya. Aku doakan Lela, Mira dan Wani semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Td bru lepas berym dengan wani, tiba2 aku rasa akan kehilangan seorang kawan pasni. wawawawawa... Sepatut nya aku gembira dengan perkahwinan nya nnti. Pasni mesti dah x ada masa untuk aku dan kawan2 len tuk berfoya2... hihihhihi...

Aku sebenarnya ngah runsing sama ada aku dapat hadir ke tidak ke majlis perkahwinan Lela yang diadakan selepas menyambut hari raya aidilfitri. InsyaAllah aku akan sedaya upaya untuk hadir...

No comments: