Wednesday, August 5, 2009

Jalan2....

Hahaha... ari ni aku nak cite pasal aku p KL bru2 ni jumpe 'bucuk cayang'. hihihihhi.... Aku mula kan cite pejalanan aku dri kuantan. Aku sepatutnya naik bas dari kuantan kul 8.00 mlm tp bas yang sengal bru sampai ke Teminal pada kul 9 mlm... nak dekat 1 jam aku menunggu.. nasib bek aku ni seorg yang penyabar... hahahaha... dah la sepanjang duk tunggu bas ada lak org sewel duk mengusik. Dalam perjalanan tiba2 handset aku xde bateri. Nasib bek la aku dah kasi no fon nadia pada bucuk. No fon bucuk aku ingt so senang nk cal nnti. Sampai pudu aku cepat2 cari public phone n cal bucuk. Sedang duk tunggu bucuk, aku ternampak satu lembaga yang beso... hati aku tiba2 berdebar tp bile tgk betul upenya bucuk aku.... hahahaaha...

Hari berikut nya kami p jalan2 membeli belah. Kami p masjid jamek dan area2 citu la.. Xthu lak pada hari yang sama ada perhimpunan haram. Hampeh.. kami terlibat gak... Kene pemedih mata.. First time tgk 'bucuk' menitiskan air... hahahaha.... (Bukan menangis tp pedih mata). Kat masjid jamek aku beli tudung and kerongsang tuk mak aku... kat sogo aku beli jeans tp 'bucuk' bayor. 'Bucuk' beli kemeja yang aku pilih.hihhihihi....

Pas p shoping2 kami duk merayau2 xtentu hala... hahahaha... Berjalan kaki dari masjid jamek ke Pudu ke bukit bintang... Penat giler... Pastu dari bukit bintang ke KL sentral.. Pastu dari KL sentral ke KLCC... Jalan2 p pc fair... P pc fair semata2 nk mintak beg kain maxis broadband.. hahaha Pastu kami duk mengambil gambar kt KLCC...

Dalam xsedar perut masing2 dah berbunyi, kami terus p KCF... ramai org time 2... Nasib bek la ada tempat tuk kami mamam... Pas makan kami blik dengan muka yang penat...

Pada hari sok nya aku dah kene balik kuantan. Sedih sebb rase kejap je kami berjumpe. Aku sepatut nya nek bas kul 10.30 tp kul 12.00 bru bas sampai... Bermasalah tul la bas trans kuantan - KL.... arg.. sengal...

Ni la gambar2 sepanjang aku kat KL... Pic bucuk xdapat nak upload... hihihihi

...Sempat posing...


...Kusyuk Shoping...

1 comment:

k3kvr4 said...

die gelak sb bucuk die mik gmbar... cube org giler yg amik.. xde gelak cenggitu de...heehe...