Sunday, August 23, 2009

Bermula Ramadhan....

Bermula dengan bulan Ramadhan ni aku dah mula pindah ke umah mak long di Bukit Setongkol, Kuantan. Setiap kali berbuka puasa dapat la aku berbuka puasa beramai2. Semalam anak2 mak long balik berbuka bersama2. So makin meriah la suasana. Kalo aku masih berada di Taman Kempadang Makmur alamat berbuka sorang2 la aku. Duk mengadap dinding. Bila duduk di Bukit Setongkol panjang la langkah aku tuk kuar shoping di bandar Kuantan. Hihihihihihi..... Gambar aku ketika berpindah xsempat nak snap.... Aku hanya dapat snap gambar sepupu dan anak saudara sepupu aku... Comel giler dieorg ni tp kalo kenakalan mereka ditahap kritikal patah riuk la aku ni. Diorg duk belasah aku aje. Semalam tengah penat2 aku angkat barang boleh pulak Asyraf minum vitagen depan aku. Sabar2 di bulan puasa ni...

Asyraf & Adam

Yeah... mulai bulan Ramadhan ni aku boleh blik kul 4.45petang tp masuk kul 8 pagi... Dapat la menolong mak long memasak. Dikesempatan ni aku nk ucapkan selamat berpuasa dan selamat berbuka... Selamat hari raya lambat lagi nk ucap.. baru 2 hari kite berpose.. :-) Hindari la sikap suka membazir.

No comments: