Monday, July 27, 2009

Pintu Besi

Ha... hari ni aku bru berpeluang nk cite pasal keunikan pejabat tempat aku praktikal ni (Padahal dah hampir sebulan aku duk kat sini.. hihihi...).
1st time datang ke pejabat ni, satu menda yang menarik perhatian aku adalah pintu nya. Pintu pejabat ni macam penjara. Sume besi. Mula2 takut gak.. tp lepas di explain bru la aku thu kenapa pintu nya macam 2.. Sebenarnya pejabat ni dah beberapa kali dipecah masuk. Maklum la macam2 benda ada dalam pejabat ni termasuklah komputer SUN, komputer bese, server n macam2 lagi.. Sebab ari ni aku datang awal n boss kuar, so sempat la aku ambik gambar pintu besi kat pejabat aku ni... hihihihhi...


Ni pintu dari pandangan luar...


Ni dari pandangan dalam...

1 comment:

k3kvr4 said...

aku report bos ko...
amik gmbr pintu eh..
jage r...
hahahaha...