Thursday, July 23, 2009

Jam... oh... Jam


Hari ari jumaat, macam bese aku n kak mira p jalan2 kat Mega Mall. Duk berjalan2 teringt nk p beli jam. Entah mana la jam aku. Hilang masa on the way balik ke Pahang dari Melaka. Sayang giler pada jam 2. Dah hampir 5 thun aku pakai jam 2. Last2 hilang gitu aje. Dari satu kedai ke kedai aku usya jam. Kedai pertama aku masuk dah mula berkenan dengan satu jam ni. Jenis Casio. Cantik. Time 2 memang dah tertarik la tgk jam 2. Pas belek2 terfikir nk cari kat kedai len. Kedai seterus nya aku p tgk Casio gak tp kat kedai 2 design nya xcantik sangt la. Duk pusing2 tiba aku berkenan lak kat satu jam ni. Jenis Alba. Design nya cantik dan ada tarikh sekali. Selepas test2 aku p bayo. hihihihi.... Melayang duit aku. Kalo xde jam aku rasa macam susah lak. Asyik nk kene tgk handphone aje. hiihihhihi.... Pic sebenar jam aku ni xsempat nk snap.

No comments: