Monday, February 1, 2010

Mana satu pilihan anda?

Antara cantik dan sedap mata memandang mana satu pilihan anda?

Eh nape lak gatal2 aku nk cite pasal ni...
Saje sekadar memberi pendapat aku...
Bagi aku kalo rupa seseorang 2 sedap mata memandang, rase tidak jemu
untuk memandang nya untuk kali kedua...
kalo cntik pun same gak...

So dah tu ape perbezaannya?

Kalo yang cntik, macam mn kalo tiba2 dah tua die xcantik?
adakah orang nak puji lagi...
kalo sedap mata memandang mungkin bila dah tua masih ada
orang nk melihat...
kemungkinan seri tu masih ada...
Hihihihi... pandai2 aje aku ni ek...

Bagi aku kalo nak cari pasangan biar la sedap mata memandang...
kalo penat2 blik kije bila terpandang muka die rase sejuk dan tenang...
kalo hensem asyik risau aje ada orang len nak mengorat dia...
hahahahaha...
Last nya kita lak yang rase stress..


SEKIAN TERIMA KASIH...

No comments: