Monday, February 1, 2010

Macam2....

Assalamualaikum.....

kembali ke alam blog...
dah lama aku tak berkesempatan untuk mengarang kata2 dalam blog aku ni...

1. Nak cita pasal kije dulu...

Seperti biasa ku bekerja dgn hati yang berat untuk melangkah ke pejabat...
xde semangat entah mana melayang...


tambahan lagi aku pening kepala memikirkan kerja yang terbek untuk aku...
entah la bila aku nk dapat kije yang stabil dan menjamin masa depan...


2. PTPTN....

bab ni berkaitan pinjaman PTPTN yang masih diterima walopun dah abis belajar...
Bila dapat duit gembira hati tak terkira tp bila dikir2 upe nya yuran u masih
ditolak walopun dah abis study...

xpe aku harap sume nya settle selepas beberapa org mengadu kepada
pihak bendahari....


3. Dugaan....

Hari jumaat minggu lepas sepupu aku operate kerana ada ketumbuhan di dalam
perut dan perlu dibuang...

pada hari jumaat tersebut aku kuar umah kul 7.30 pagi semata2
ingin berjumpe sepupu aku sebelum die masuk ke dewan bedah...
ketika sampai ke wad, mak aku telah tiba lebih awal..



kira2 kul 8.15 sepupu aku ditolak masuk ke dewan bedah...
entah berapa lame pembedahan itu berjalan...

sepanjang menunggu aku masih berselera makan 3 biji donut..
(badan ni pun dah macam donut hahahaha)

tunggu punya tunggu akhir nya kira2 kul 4.00 petang pintu dewan bedah dibuka...
doktor memanggil emak pesakit tuk melihat ketumbuhan tersebut...
aku pun duk menyebuk nk mengambil gambar menda alah 2...

dgn muka kesian aku mintak masuk dewan bedah dari doktor...
hahahaha akhir nya aku berjaya masuk...
kerana teramat excited aku sampai terlupa nk tanggal selipar...
hahahaahaha...

kalo nk tgk ketumbuhan 2 scoll sampai abis...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


No comments: