Wednesday, October 21, 2009

Makan2 kat Tanjung Lumpur

semalam pas blik kije, rodi ajak pergi makan kat Tanjung Lumpur. Dia ckp abang long ajak ramai2. Aku dan eddy yang sedia ada kat kuantan ni kene la nek kenderaan sendiri p tempat makan yang telah dirancang. Kami sekeluarga makan kat Ana Tanjung Lumpur (Entah ape nama penuh kedai 2 hihhihihi aku pun xthu). Aku dari umah terus ke Tanjung Lumpur dan tunggu eddy kat Jaya Gading Farm. Aku tunggu sorang2 lak 2. Lantak la. Ada kete hon2 aku wat bodo aje (ada kucing melintas kot... huhuhuhuhu). Bile eddy dah sampai kene lak tunggu mak abah. Letih gak tunggu, bak kata orang penantian satu penyeksaan... hahahahaaha...

Sampai kat kedai 2 ramai giler org. Suma tempat penuh, kalo ada pun meja pendek. Last2 ada gak meja tuk kiteorg. Pas pilih2 ikan dan order air, nasi, lauk, etc.... tunggu punya tunggu sume makanan sampai kami sume balon. Anak saudara aku lak sibuk nak berjalan2 merayau sehingga mengganggu selera kiteorg nak makan... hahahaaha...

No comments: