Sunday, October 18, 2009

MY BULAT



Hari ni aku nk cite pasal anak buah aku yang sorang ni...
Sekarang die dah pandai nak posing bila ada org nak
snap pic die. Dia belajar dari sapa la 2... hihihihi.. Ada tokoh nak jadi
seorang model 2.. hahaha....

Budak ni bernama Asytar Zikri.
Cian die duduk berjauhan dengan mama dan papa die
kerana mama dia masih belajar dan papa nya bertugas
di Seberang Perai. So terpaksa la die tinggal bersama nenek nya
di kampung. Tiap hari mama n papa die akan cal tnya sama ada
anak die dah makan ke belum. Aku rase anak die dah terlebih
makan kalo duduk dengan nenek die. Hihihhihi....

Kalo die duk penang aku rasa lagi la kurus budak nya.
Asytar sekarang dah kenal dengan bird (xfaham kalo
org sebut burung.. bese la budak sekarang. hahahaa),
lembu, kucing dan menda2 yang berada di sekeliling die.
Sekarang kalo die nak pape die akan tunjuk pada benda
tersebut dan sebut 'NAKK.....'. (Pandai bulat mak ngah).
Comel sangt...

Adik2 aku suka panggil die dengan gelaran 'Pak Tam'.
Cian die... Kulit die gelap ikut papa die tp die ada dagu
terbelah dua. Sweet sangat...

Kalo die nakal aku suka letak kan getah gelang
ada tangan dan kaki die. Dia paling takut dengan
gelah gelang 2. hahahahha....

MUah.... Mak Ngah CayaNg KaMu...


No comments: