Thursday, May 28, 2009

kenangan ku bersama rakan2 setelah 5 thn bersama di UTeM - Part 1

Terlalu byk kenangan aku bersama2 kawan ketika berada selama 5 thun di utem. Persahabatan yang tidak akan diputus hingga akhir hayat. Insyallah. Kami dah seperti adik beradik. Susah senang kami di utem telah kami tempuhi nya bersama sejak kami sama2 mengambil diploma di UTeM. Banyak aktiviti kite lakukan bersama. Gambar di bawah dpt mengimbau kembali kenangan kite bersama khas untuk teman2 ku tersayang. Selepas ini kita mungkin jarang bersama kerana selepas ini kita akan menjalani Latihan Industri dan seterus nya akan menjalani kehidupan masing2. Satu sahaja yang aku harap kawan2 aku akan memelihara persahabatan kita selama ini dengan baik.

Kami sempat bergambar sebelum masuk ke Waterwall


Time masing2 giler... hahaha jadi koboi


kenangan di Anjung Batu Bersama Zety


Di Anjung Batu


janji kami


Kat Hotel Water City

Setakat ini saja wat kali ni. Aku akan sambung lagi untuk part yang ke2... hihihihi... Tunggu...

3 comments:

k3kvr4 said...

huih.. time diploma...
sehati sejiwa...
ape mslh share sm2...
xde sorok2..
mmg mcm adik bradik la...

ViNN said...

ko budak dip ke..apasal aku tak kenal..hahaha

zetty said...

suka sgt blog entry fid ni..:)