Sunday, May 24, 2009

Hanya huluran MAAF yang mampu aku beri...

Entah la sejak akhir2 ni aku cepat sangat naik angin pada si dia. Rase nye xde lak dia wat salah. Perangai pelik yang sejak akhir2 ni mula tubuh dalam diri aku ni. Nak kata penat sangat xde la pulak. Keje aku xde la mengangkat tong2 gas kat umah ni. hhihihihi... PSM aku pun so far ni ok alhamdulilah. Tp Xpe la bukan selalu aku nk nek angin macam ni kan abang...... Selalu nya aku ni jenis seorg yang bek n sopan santon org nye... yeker?

Kadang2 para wanita ni xleh terlalu berlembut sangat dgn lelaki ni. hihihihi... tp kalo lelaki tu lembut dgn kite xkan kite nk kuang ajor la kan.. Seperti Pakwe aku sorang ni. Seorg yang lembut n bek tp bile time die marah bek aku diam kan diri. Hihhiihi... Penakut gak aku ni sebenar nya (takut kene marah aje la..) Kadang2 aku suka buat die marah. Kalo die marah rase nye boleh hancur handset nye di baling ke dinding. hahahaha ops terlebih sudah...

Sekarang ni aku ngah angin dgn die tp mungkin sume ni bukan salah die tp aku nk gak die disalahkan.. wawawawa.... Entah2 die pun bengang sebab aku salah kan die. Ape la die wat sekarang.... erm melayan member chat die kot.

.
Tgk muka pakwe aku time marah... ish...ish dasyat sungguh..

Ada satu menda yang paling die xsuka tp aku suka buat. Ni memang perangai aku sejak lahir. Hahaha suka wat menda yang org xkasi wat. Bese la manusia... Antara nye ialah aku suka matikan hp time pakwe aku cal hendak memujuk.. hahahaha....

Lagi aku nak cite ape ek pasal die? erm xde dah kot. Yang len biar la menjadi rahsia kami berdua. I love u abang... Only you in my heart... Maaf byk2... TQ sudi melayan kerenah sayang selama ni... Lagi ape ek nak ckp? cepat kasi idea... hahahaha

3 comments:

ViNN said...

mie..

org laen marah nampak urat2 segale..ko nmpk lemak kat tengkok jek..

k3kvr4 said...

ye r... hahaha...
abg mie... pe lagik...
meh dtg mlk lagik..
nek beskal cm ritu..
hahahhahahaha...........

ViNN said...

peh..main beskal petang2..

romantis abes mat rempit ini..

wahhh..