Tuesday, October 7, 2008

Hari Raya Aidilfitri 2008


Hari raya tahun ni lebih seronok dari tahun lepas2. hahaha.. Tahun ni first time aku menyambut hari raye dengan kehadiran anak saudaraku yang comei, mohd asytar zikri. Anak saudara mak ngah yang paling mak ngah cayang. Raye pertama aku duk umah aje melayan tetamu. Raya kedua aku gi beraya seluruh kampung tp sorang kawan pun aku xjumpa. wawawawa sedih.. time2 ni la kiteorg dapat jumpe tp kebanyakkan diorg gi blik kampung nenek diorang. Raya tahun ni juga ramai saudara mara datang umah. Pakcik saudara yang duduk kat sabah pun datang. Seronok tul sebab boleh pau duit raya. Budak2 yang masih study lagi memang patut dapat duit raya. Hahaha..

(walo pun umur dah tua tp yang penting xbekerja lagi)

Tp yang paling sedih nye dah hampir 7 tahun aku xdapat berhari raya dengan kehadiran nenek tersayang. Kalo dulu mase arwah masih idup, aku la cucu yang paling banyak dapat duit raya. hahaha.. cucu kesayaangan katakan. Lagi satu menda yang paling sedih ialah ari raya ke 4 dah kena balik melaka. rase nak sambung cuti lagi tp nk wat cam mn terpaksa. wawawawawa..:-( tp yang penting aku happy sambut raye tahun ni.... :-)

No comments: