Wednesday, October 29, 2008

aKHir NYe....

Akhir nye berakhir gak penyeksaan bagi aku selepas presentation Bengkel2 dan Database Security berlalu. Lega nye.. So sekarang mase nye untuk aku study untuk exam final.. Semoga exam kali ini membawa kejayaan kepada aku.. Ni first time study week aku xblik umah. Kalo xtiap2 tahun aku blik. Windu kat mak, abah, rodi, aishah n sume la.. hihihi (ramai sangt nk sebut).

Baru2 ni, Open house kat umh sendiri, aku xblik pun. Sedih lak dgr suara mak kat phone mak yang bertanyakan nape angah x blik. Nak Blik cam ner mak, kalo bengkel angah xsiap lagi.. maaf mak... pas exam GIS angah blik ek seminggu sebagai hadiah wat mak.. hihihiihi.. Muah sayang mak... ( mengalahkan anak bongsu la aku ni)...

Ari 2 blik tuk ambik exam muet, mak mcm sedih aje coz aku blik xsampai sehari duk kat umah. Nak wat cam mn mak coz time 2 angah ada kelas lagi... 7hb ni angah janji angah cuti seminggu duk umah.. hihhiihi...

No comments: