Sunday, October 10, 2010

Tak best..... :-(


Hari ini adalah hari yang paling tak best. Bosan duduk umah sorang-sorang tanpa ada perkara yang berfaedah nak buat. Duduk asyik tgk tv aje. Tp ada gak bestnye rancangan TV hari ni. Layan NONA yang menyiarkan masjid akad nikah Datuk Sheikh Muzaffar Syukor. Meriah sangt majlis nya. Turut di siarkan detik pertemuan Dr Sheikh dan Dr Harlina. Yang menarik nya mereka menunggu detik indah pada hari ini selama 8 tahun. 8 tahun bukan jangka masa yang pendek.

Petang tadi duduk tgk cite Sembilu tp bg aku tak best mana pun. Budak-budak umah kuar dating or hang out dengan member masing2. Kalo selalu duduk bosan macam ni rasa nak bela binatang. Penat fikir nak bela ape. Dak umah geli dgn kucing so kucing awal2 dah tolak tepi. Bila duduk sorang-sorang mula lah macam-macam aku duduk fikir. Aku rasa nak mintak kerja kerajaan negeri Pahang or cari kije private kat kuantan. Sekurang-kurang kalo bosan-bosan macam ni aku boleh balik kampung jumpe mak abah. Hahahahaha... xde la bosan sangt. Kalo duduk sini aku tak tahu nak pergi mana. Transport ada tapi tidak ade teman nak merayau-rayau. Jadi buntu, sedih, bosan, gusar......

No comments: