Saturday, May 15, 2010

Perancangan....

Bulan ni setiap minggu aku sibuk dgn aktiviti yang menyibuk kan. Hahaha.... Minggu depan aku nak blik kampung ada hal sikit. Tp sebelum blik kampung aku nk p umah mak long ambik barang sikit and jumpa kawan aku. Pastu dalam tengahari aku terus blik kampung jumpe mak dan abah tercinta. Rindu kat diorg. Kalo ada kapal terbng sendiri aku blik kampung tiap2 minggu... hahahaha...

Then the next week aku nak kene p penang. Tengok anak saudara aku yang sorang tu. Selain itu aku nak nek kete baru Gen2 CPS. Adik aku punya. Seronok nya die dah ada kete. Aku ni bila lagi la nak ada kete. Entah la keinginan untuk mempnyai kete wat masa ni xde lagi. Mungkin xde yang berkenan di hati. Tp mungkin satu hari nnti aku kene gak beli kete. Pekerjaan aku memerlukn aku memiliki kereta terutama untuk ke tempat keje.....

Asytar nnti kan mak ngah ek. Rindu lak pada die. Maklum la anak buah sorang. Hujung bulan ni nk ajak jan p Lost World of Tambun la. Ajak abang azrul sekali. Hari tu ada gak cal mak, ada gak mak ckp nk pergi penang tgk cucu. Tp kene tunggu cuti sekolah. Jom la ramai2 kumpul kat Penang. Kite p jalan2 sama2 satu family dan memeriahkan lagi umah along. Hahahahaha... Aku ni dalam nak berjalan ni gaji aku lak xkan keluar akhir bulan ni tp kuar awal bulan depan. Tp xpe adik aku dah offer nk kasi pinjam wit.... TQ baq...

No comments: