Wednesday, November 18, 2009

2012


wah!!! semalam aku happy sangt sebab ada gak kawan yang ajak aku p tgk movie 2012. Sebelum msuk panggung sempat kiteorg p masuk carefour beli snek n masuk kan dalam handbeg... hahaha... majoriti yang berada dalam panggung tu adalah org cina. Orang melayu hanya segelintir aje dan org india berada dibarisan hadapan... hahaha...

Movie ni bermula dgn kunjungan seorg lelaki negro ke umah kawan nya di India. Di sane kawan nya menunjukkan suhu di kerak bumi sangt panas... cite seterusnya korng p la tonton sendiri. Murah aje hanya RM6..
Keseluruhan cite n sedih sangat..
memang nampak real keadaan gempa bumi, tsunami n banjir...
dalam keadaan tu aku tgk ada manusia mula
bersikap mementingkan diri sendiri, sikap penyayang,
kekeluargaan, percintaan etc
aku sendiri xdapat nak gmbarkan apa yang akan terjadi pada aku kalo ia betul2 terjadi...
sambil tgk movie mulut aku asyik menyucapkan saje...
sungguh dasyat..
xsanggup nk tgk kalo terjadi depan mata aku...
tp dalam kedasyatan nya terdapat gak adegan kelakar.... hahahaha...
gamat panggung...

movie tu sedikit sebanyak membuatkan diri aku insaf melihat gambaran hari kiamat
semalam sedang syok2 tgk movie mata aku leh lak terlelap... sengal tul...
hahahaha...
dah terbese tido awal kot...
si Bucuk siap sms tnya "tetido x? haha" (siap gelak tu)
malu nk ngaku sebenarnya... hahahaha... tp ngaku aje la kalo tipu pun die thu...
tp aku cuba tahan diri dari tertido...
Akhir nya berjaya menghabiskan cite tu sampai Tamat...

Aku kasi 5star (*****) tuk cite ni....


1 comment:

k3kvr4 said...

aku taw part mn yg lawak tu... bile time bos die nk start kan engine kete kn??? hahahah.. mmg lawak la tang 2.. "Engine... Start"...hahaha...