Tuesday, September 1, 2009

Bersahur

Hahahaha... hari ni aku bangun sahur kira2 kul3. Awal giler. Tuk sahur hari ni kak long ajak aku p berbuka pose di McD. Wah selera beso masing2. Masa kitorang kuar mak long n pak long tak bangun lagi.

Dalam suasana pagi yang sejuk kami menuju ke McD di Teluk Cempedak. Masa tu aku bru tgk bandar kuantan lengang dari kenderaan. Tak seperti siang hari, kenderaan berpusu2 di atas jalan raya. Dah lame gak la aku xjalan2 kat TC. Sampai di TC aku bru thu ada KFC di situ. Dulu aku p KFC xde lagi kat citu.



Niat nk p makan McD so kiteorg p la McD. Teringin nak makan ayam goreng McD tp xde la. So order McDeluxe n Milo panas. Kak long mkn double cheese buger n nescafe.




Kerana teringin nk makan ayam goreng aku p beli snack plate kat KFC. Sampai kat KFC hanya ayan original aje yang ada. Spicy xdok. So balon aje yang original. hihihihi....


Akhir nya licin gak suma mkn yang aku beli... hihihihi....


1 comment:

Anonymous said...

Fied....ayat blog ko kan mcm novel aku bace...skema giler...hehehhe...eh dah beli hp bru ek..nmpk slalu jer snap pic skang....hehehehe....-Miss Jaja-