Friday, April 3, 2009

SELAMAT HARI ULANGTAHUN SAYANG..

Setiap detik pada 4 MAC merupakan hari yang paling bahagia untuk diingati. Hari ini adalah 1st anniversary aku dan si dia. Cepat nya masa berlalu. Aku rasa kan seperti bru semalam kami declare. Hihihihi... Kami dah sambut awal sempena anniversary ini iaitu minggu lepas kerana kesibukan dalam menyiapkan PSM and final exam pada bulan 4 ni. Aku harap perhubungan dan jodoh kami kekal sampai akhir hayat. Amin...

Perkara yang paling aku suka sepanjang perkenalan kami ialah si dia pernah baca kan doa dibawah ni untuk aku. Sebelum ni aku xthu sangat doa ni. Alhamdulillah sampai hari ini doa ni menjadi amalan aku setiap hari. Siap aku tulis and tampal dipapan di meja tulis aku.




Untuk yang tersayang:
"Tq abang kerana selama ni menyayangi, mencintai, mengambil berat fid dan memberi komitmen dalam hubungan kita. "

* ada lagi yang nk tulis tp entry ni dibaca oleh org len. hahahaha

No comments: