Wednesday, November 5, 2008

Mohd Asytar Zikri


Ni budak comel yang aku paling mak ngah cayang.. muah.. nama nye mohd asytar zikri. Mula2 dengar macam pelik aje bunyi... hihihihi.. nama ni lecturer akak aku yang kasi... mane la thu dapat berkat kot2 nnti dah beso boleh jadi lecturer gak...

Budak comel ni paling suka gigit jari nye sendiri. Umur baru 3 bulan dah makan nestum kadang2 kuih yang lembut2. Asyik lapo aje die. cian lak terpakse la kasi gak. Time lahir xcukup umur tp bile dah 3 bulan badan nye same beso dengan bayi yang umur 7 bulan.. hahaha... Budak bucuk ni xtakut dengan sesape pun. Sape yang nak dukung pun boleh. kalo die nangis aku dengan selamber nye kasi die tgk cite Barbie... hahahaha sesuai ke lelaki tgk cite 2?? Tp aku tengok die layan aje siap tergelak2 tp xthu la die faham ke tidak cite 2.

Next semester ni asytar kene tinggal kat kampung dengan nenek coz mama kene continue study lak and papa keje kat Penang. Cian die kene tinggal kat kampung.. Nampak nye selalu la aku ni balik pahang tuk semester depan. hahaha...sem depan ambik 2 subjek aje. So cepat aje la kaki aku ni nk nek bas Maraliner 2 ke Pahang... hihihihhi...

No comments: